Allas barn.

Till en annan sak som jag funderat över ett tag nu.

Vad hände med att barn inte ska ha lika mycket koll som äldre. Häromdagen stod det en kille på bussen och skrek fitta till stämplingsmaskinen för att den inte ville godkänna hans kort.

En annan gång blev jag åch några tjejkompisar förföljda av ett gäng småkillar som skrek typ hora och andra saker som jag inte ens vill skriva ner. Ord som jag aldrig hade hört när jag var i deras ålder.

Ingen av de här killarna ur mina historier kan ha varit äldre än typ tio elva.

Är det bara jag som blir chockad när jag ser och hör sånahär saker?

Kommentarer
Postat av: Elsa :)

oj att dom förföljde er :O hur gammal är du ? ;)

2009-11-08 @ 12:16:50
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0