Bara för att

För att klargöra något. Mary är inte mitt riktiga namn, men det påminner om det.
Jag har aldrig tänkt gå ut med bild på mig själv, bloggen handlar inte om mig, utan om mina funderingar och teorier.

Egentligen tycker jag att internet är bland de sämsta sakerna som någonsin har hänt men eftersom det finns så tänker inte jag vara den som vägrar använda det.

Jag behäver höra andras åsikter och tycker inte att det är okej med reklamkomentarer, jag har inte så många besökare att det är någon idé att försöka få läsare genom reklam i min blogg.
Skriv en kommentar OM inläggen och om du skriver med din bloggadress så kikar jag säkert in, men inte om det är bara reklamkomentarer.

Och.
Jag åker på minisemester imorgon och är inte säker på att det finns datorer där. Så. Mer personligt blir det inte. (:

Kommentarer
Postat av: Lowan♥

Precis, jag vill också veta vad folk tycker, hur dom vill osv, inte en massa reklam som "Läs min blogg" =/

2009-11-06 @ 17:44:13
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0