Kärlek, idag eller en annan dag?

Skulle du vilja hitta ditt livs kärlek idag och hålla det resten av livet?

Jag förstår inte, och varje gång jag sitter och tröstar en kompis som är heartbroken så förstår jag mindre.
Jag är i åldern runt 20 någonting och mina vänner är i samma ålder. Och allt de pratar om är att hitta Honom.
Den där perfekta killen som slutar i det perfekta förhållandet.
Men ska man inte leva lite också, festa, dejta, resa göra olika saker innan man sätter sig ner och i den lugnare delen av livet.

Jag gjorde ett löfte till mig själv, jag ska göra alla de dör sakerna jag drömmer om, och sedan ska jag leta efter Honom.

(Jag ska försöka i alla fall, låta livet leda mig rätt)

Kommentarer
Postat av: leklada

Fin blogg! :)

2009-11-17 @ 21:14:53
URL: http://leklada.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Man ska nog inte leta alls tror jag.. "han" kommer så småningom. Men håller med dig att du ska göra det du är intresserad av så mycket du kan!!



Låt inte "honom" hindra det du vill göra :)

2009-11-18 @ 17:26:50
URL: http://alexandritah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0