Notiser 2

  • Vad är det för fel på människor som inte kan ta konflikter och är så jävla självupptagna att de inte märker när de sårar sina vänner?

  • Varför lyckas jag alltid sitta uppe hela natten dagen före stora tentor för att jag inte är bra förberädd?

  • Varför tar kaffet slut när man behöver det som mest?

  • Varför har jag mardrömmar om människor som inte är läskiga i verkligheten?

  • Hur kul är det att synas på internet från att man typ är tolv, tänk när man har växt upp och en eventuell arbetsgivare googlar på ens namn och allt kommer fram, både det bra och det dåliga.
  • Varför kan man inte släppa vissa vänner som inte är bra för en?
  • Och jag vet att jag kommer vilja dö av trötthet imorgon iskolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0