Vad skulle du ha gjort?

Du och dina vänner ska åka buss/spårvagn/tunnelbana eller liknande kollektivtrafik, när ni går på bussen är det ganska mycket folk.
Ni ser en bekant.
Runt personen är alla sittplatser upptagna, det går dock att stå där, men en bit bort ser ni lediga platser som räcker till er som gick på bussen.
Var går ni, är det sjysst att ignorera personen (som har sett er) och få sittplats eller går ni bort till personen och står där under bussresan?

Jag råkade ut för den här situationen häromdagen, kommentera vad du hade gjort så får ni mitt svar senare!

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag skulle ha stått upp hela resan, men jag är inte säker på att det hade varit enkelt att få med alla...

2009-11-08 @ 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0